سامانه خدمات الکترونیکی همراه من، خدمتی جدید از همراه اول است که از طریق آن کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به پرتال my.mci.ir و یا دریافت اپلیکیشن، به صورت آنلاین از خدمات متنوع غیرحضوری همراه اول بهره مند شوند.
دسترسی سریع و آسان به خدمات غیرحضوری، صرفه جویی در زمان و امکان دریافت خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری از مزایای سامانه خدمات الکترونیکی همراه من بوده و مشترکین می توانند با مراجعه به این سامانه خدمات به شرح ذیل را دریافت نمایند:
•مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان دوره و میان دوره
•مشاهده موجودی و خرید شارژ
•دریافت ریز مکالمات و خلاصه کارکرد
•فعالسازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته های نوترینو
•فعالسازی بسته های اینترنت و مکالمه همراهی و بسته های ترکیبی
•مشاهده امتیاز و بهره مندی از جوایز باشگاه فیروزهای (باشگاه مشتریان همراه اول)
•فعال و غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی و خدمات مبتنی بر محتوا
•فعالسازی و مشاهده گزارش مصرف بستههای رومینگ
•مشاهده و فعالسازی بسته ¬های تخفیفی و هدایا
•انتقال اعتبار و افزایش بستانکاری
•انتخاب، فعال و غیرفعالسازی آوای انتظار
•فعالسازی غیرحضوری رمز دوم
•مشاهده تاریخچه پرداخت قبض و خرید طرح ها
•نمایش مشخصات مشترک، سیم کارتهای به نام و PIN/PUK
•امکان تقسیط بدهی
•دسترسی آنلاین به پشتیبانی
•امکان قطع و وصل خط
•دسترسی به کدهای دستوری و پرسشهای متداول
•شرکت در نظرسنجی و اعلام نظر و پیشنهاد
آموزش بیش از 10 زبان زنده دنیا
انجام امور بیمهای